Lördagsshopping

I lördags när vi var ute på vår misslyckade vin-och-öl-shoppingtur blev det att vi spenderade pengar på annat som tröst när Systembolaget svek oss så brutalt genom att hålla stängt. Bolagret är en bra och prisvärd inredningsbutik när man vill lyfta sitt hem för en billig/rimlig peng och man slipper känna sig "Ikea-tråkig". Missförstå mig inte, jag har ingenting emot Ikea, större delen av vårt hem består av Ikea-prylar men just därför är det kul med inspirerande alternativ i rimliga prisklasser såsom Bolagret och även t.ex. Lagerhaus. I ♥ shopping med gott samvete:)



Det blev en mysfilt med älgar, en fulsnygg fruktskål,
ett sött litet kakfat och en tidningshållare.
Allt för knappt 400:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-02 @ 20:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0