Lucy slår klackarna i taket!

Hmm, vet inte riktigt hur denna kvällen ska GÅ.. Har shoppat ett par stövletter idag med alldeles för hög klack (?). Inte för hög för andra, men för mig som inte är van vid att gå i klackar alls är de skyhöga hehe..Och har redan lyckats med att SKADA mig själv då den ena stövletten flög ur min hand och klacken hamnade rakt på stortån som såklart börjar blöda..aj aj aj. Ah, det får gå som det vill.  Efter några glas vin är "smärtan" obefintlig;) Tycker att de ser coola ut och kommer att passa min nya klänning från Gina perfekt så idag vann spontaniteten över förnuftet!

Hoppas att Du får en trevlig lördagskväll!♥



Kommentarer
Postat av: Dancing Queen

Du kommer juh att se grym ut ikväll! :)

2009-11-28 @ 19:08:02
Postat av: Emmelist

HEJ !!!



DU ÄR EN UTAV DE UTVALDA FINALISTERNA !



RAGGA RÖSTER UTA TUSAN NU!



ALLA SKA LÄMNA SIN RÖST I INLÄGGET OM FINALISTERNA.



LYCKA TILL!!!

EMMELIST

2009-11-29 @ 11:58:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Rebecca Poncin

Söt klänning :)

2009-11-30 @ 00:04:28
URL: http://ponkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0