I've still got sand in my shoes

Jag kan inte minnas en solglimt sedan oktobermånad, det enda jag ser är grå himmel och regn, och nu när vi är halvvägs in i november har jag verkligen börjat räkna dagarna..Två veckor är ganska lång tid att gå utan att se ljuset. Skönt att jag kan drömma mig bort till Grekland så länge, i väntan på solen. Dido förklarar det ganska bra också i "Sand in my shoes".

Hoppas på en SOLIG tisdag!:)


Let's rent a Jeep!



Two weeks away it feels like the whole world should've changed
But I'm home now and things still look the same
I think I'll leave it til tomorrow to unpack
Try to forget for one more night
That I'm back in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch the sun set
I don't have time
I don't have time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0