Cleaning out my soul

Ah, jag känner mig effektiv! Storstädning på gång här..rensar ut en massa massa kläder som följde med från förra lägenheten. Jag har bott här i ett år nu ganska så exakt, och resonerar som såhär: Har jag inte använt kläderna på drygt ett år så lär jag inte vilja använda dom igen. Inte så att jag har en massa dyrgripar heller som jag vill spara om ifall att det blir modernt igen. Min garderob består mest av billiga HM, Gina Tricot och Lindexprylar som jag med gott samvete kan göra mig av med:) Värre är det dock med ett och annat plagg som på något sätt fått ett emotionellt värde med tiden för mig. Vet till exempel med säkerhet att jag aldrig kommer att använda "Rhodoskjolen" från år 2000 igen, eller rocklinnet som jag använde hela sommaren 2002 men dessa plagg kan jag bara inte förmå mig att slänga. De bär på för mycket historia för det..:) Tror att Dancing Queen vet vad jag talar om.♥


En välbehövlig storstädning ja..
Och som vi ÄGDE på Rhodos sommaren 2000
How time flies..


Kommentarer
Postat av: jovigirl

Tack för de fina t-shirtsen jag fick överta :)

2009-11-08 @ 11:11:50
Postat av: Lucy

Sv jovigirl:Äh, det var så lite:) Är glad att de kommer till användning! Jag borde kanske starta en tävling här där jag lottar ut oanvända Puma-prylar?:) Undrar om någon skulle vara intresserad av det?



Kram Lucy

2009-11-08 @ 12:31:42
Postat av: Emiliaa

Fin blogg! ;D

Gillar din "header"! :)

2009-11-08 @ 12:41:43
URL: http://itsmyblogwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0