You and me...

Oj Oj Oj.. Jag väntar på bilder från bowlingen.. Blunder och jag hade inte kameran med oss, så vi förlitar oss helt på Mr. Strong, Jovigirl och Dancing Queen i det här fallet. Innan jag går och lägger mig tar jag en tripp down memory lane... Lyssnar på Don't speak med No Doubt. Grym låt med en grym grupp. Gwen Stefani är givetvis stjärnan och trots att videon är över 10 år gammal är hon lika het då som nu. Stinker inget 90-tal över Gwen inte... Inte på ett dåligt sätt iaf:)

Håll till godo och njut..Vi snackar No Doubt när dom var som bäst.



Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej! :)

Vad hittar du på, på veckans tråkigaste dag? :)



KRAM

2009-11-01 @ 11:29:17
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar: Ja men precis, det är ju superbra =) Men hur mycket kostar det egentligen? :p kram

2009-11-01 @ 11:58:40
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Lucy

Sv:Armbandet kostar 70 kr och går att köpa på Guldfynd:)



Lucy

2009-11-01 @ 12:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0