Är det bara jag som drömmer om glass i oktober?

Snart är det fredagkväll, vilket för min del kommer att innebära en massa frossande i onyttigheter. Jag och Blunder ska äta på fonduerestaurang med Ace och Jenna H. Jag vet redan nu att det kommer att bli himmelskt gott. Jag är också väl medveten om att när vi frossat färdigt i såväl huvudrätt som efterrätt kommer vi vara så mätta och förmodligen må så illa att vi kommer att fundera över om det var värt det. Och jag tror att jag talar för oss alla fyra när jag säger att vi lär komma fram till samma svar: Ja, det var det:)

Har ju inga härliga bilder att visa på denna drömlika Tobleronefondue, inte än..:) Men när vi ändå är inne på onyttigheter och galet gott frosseri så kan jag gladeligen dela med mig av andra godsaker som vi njöt av i somras när vi var i Grekland. Jag var bara tvungen att föreviga dessa läckerheter på bild. GBglass i all ära, men här snackar vi glass i en helt annan dimension. Det går liksom inte att jämföra.
Se och njut!:)


Chokladapelsin.....                     Yoghurt...                           Twix (!)

♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Emsa

gud man dör ju så gott det ser ut!

Finns dom där i Sverige:o?

2009-10-17 @ 14:48:38
URL: http://enjoyemsa.blogg.se/
Postat av: Lucy

Jag vet, det VAR sjukt gott! Föreställ dig vilken beslutsångest jag hade, fanns ju hur många smaker som helst att välja mellan också..Har inte sett något liknande i glassutbud på hemmaplan. Kanske någon annan som gjort det?



Kram Lucy

2009-10-18 @ 11:54:00
URL: http://lucyvida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0