Today I've seen Jimmy Dean

Idag inleder jag morgonen med en gammal klassiker som jag helt och fullt förknippar med mina mellanstadieår. Vi snackar sent 80-tal, tidigt 90-tal när One-hit wonder gruppen Troll slog igenom med Jimmy Dean. Alexander Bard som ligger bakom hitlåten har själv uttalat sig om att låten faktiskt var större än Troll. Det kan jag också hålla med om..och var dom inte lite för många? Behövs det verkligen 7 medlemmar för att bilda ett bra tjejband? Svaret är givetvis nej.

Någon Girl Power-anda hittar vi inte här, det känns mest som en flamsig och tramsig hemmavideogrej...men vilka söta trendsetters de var:) Tjejerna hade ju platsat i senaste Gina Tricot-skyltningen vilken dag som helst, eller hur?:)






Kommentarer
Postat av: Jah

nice.

2009-10-21 @ 12:18:06
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Sofie G

Haha, tjusig video! ;D

2009-10-21 @ 12:19:35
URL: http://fefferoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0