Pretty in pink

Det gick ju jättebra att handla på systemet idag när det är röd dag och allt..NOT! Vet inte hur jag tänkte, men tänkte iallafall inte alls på att idag är en söndag:) Så vi får helt enkelt skramla och slå oss ihop med det lilla vi har att dricka. Blir nog bra:) Den kreativa bowlingen ska ju helst inte bli fööör kreativ heller..då slutar det väl med att man ligger i rännan till slut med en massa klot efter sig och det vill vi ju inte vara med om..

Jag har gjort fina saker för mänskligheten denna veckan om jag får säga det själv och det får jag ju. Igår drog jag mitt strå till stacken vad gäller Malawis framtid och idag har jag stött Rosa Bandet genom att köpa det här fina armbandet på Guldfynd.



Lucy - Världsmedborgare och pretty in pink
Snacka om win-win situation


Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

åh det armbandet är så snyggt!

2009-10-31 @ 22:16:19
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0