Raising Malawi

Madonna är bara så FANTASTISK. Efter att just sett det här klippet gick jag direkt in på www.raisingmalawi.org för att se vad jag kan göra för att bidra. Så upptäcker jag att Aurora Lopez Mejia har designat jättefina smycken som man kan köpa, där intäkterna oavkortat går till Raising Malawi. Det fina är också att det går att välja att köpa smycket i guld, silver eller brons beroende på vilken prisklass man kan tänka sig. Som Madonna säger i klippet så finns det så många olika sätt att bidra på, och varenda dollar räknas och kommer till nytta. Jag har själv just lagt en order på smycket i brons.
KOM IGEN, VAR MED DU OCKSÅ!:)


>



Såhär ser smyckena ut. På framsidan av smycket står det MTIMA
som betyder hjärta på chichewa, och på baksidan står det HEART.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra fredag? / fröken bitterfitta

2009-10-30 @ 17:41:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0