Skiathos + Skopelos= Mamma Mia!

Som det stormar ute..Vi skulle bara iväg till ICA för att handla lite. Höll på att blåsa bort den lilla biten man går från bilen till affären. Uh. Hur härligt det än är med hösten och alla färger så kan jag inte låta bli att längta tillbaka till Skiathos, dagar som denna. Vi bestämde oss redan när vi var där i augusti att vi skulle åka tillbaka igen nästa sommar. Då gör vi nog två veckor, en vecka på Skiathos och en vecka på Skopelos. Är bara en båtfärd på ca en halvtimme mellan öarna så det finns liksom inga ursäkter för att inte uppleva båda två när man ändå är där..:) Filmen Mamma Mia som jag ♥♥♥.. spelades in på båda öarna också, mestadels på Skopelos dock. Är sjukt nyfiken på att få se den söta kyrkan som de sista scenerna i filmen utspelar sig i. Vem vet, kanske får jag också en ring på fingret när vi är där nästa sommar..?;)

Saknar...♥

 

Jag kan inte sluta titta på det här klippet från YouTube när Meryl Streep gör "The winner takes it all". Blir rörd till tårar och får gåshud varje gång.. Numret är ju allt annat än perfekt, nästintill falsksång på sina ställen men det gör inget. Streep levererar med sådan inlevelse och känsla att jag tror på varenda ord hon sjunger fast jag vet att det bara är film..

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh älskar mamma mia :)

Fin blogg. Hoppas helgen är fin!



Missa inte att kolla min blogg imorgon då jag kommer ge massa

praktiska och billiga tips på ett vitare leende



/im bringin EXI back

2009-10-04 @ 17:55:10
URL: http://exiback.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej:)tänkte fråga dig om du vet något om vädret i Grekland på vintern? Är det som svensk sommar? :)

2009-10-04 @ 19:43:54
URL: http://johannagrankvist.blogg.se/
Postat av: johanna

okej tack så mycket för svaret:) Har aldrig varit i Grekland så blev lite sugen när jag såg det här inlägget och ska åka utomlands i vinter (kanske) så tänkte att det kunde vara nått:)Brukar du vara ute och resa mycket? :) Kram

2009-10-04 @ 20:52:35
URL: http://johannagrankvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-04 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0