Vad ska det bli av dig?

Äntligen lunch! För er som är sugna på lite musik delar jag gärna med mig av denna pärla från Lalehs senaste fullängdare "Me and Simon". Bjurö klubb är en tänkvärd och upplyftande historia..inte minst för alla oss som då och då tvivlar på oss själva..vad ska det bli av oss?

Laleh är en artist som måste upplevas live.. Särskilt när det kommer till en låt som Bjurö klubb, versionen i klippet nedan går inte att jämföra med studioversionen. All utstrålning, energi och känsla som Laleh förmedlar genom att bara vara är omöjlig att återge på cd.


..Vi är redan vinnare..:) Så fint tycker jag..

Kommentarer
Postat av: jennifer

pinsamt dåligt!! Lite som Lisa Ekdahl, 2 plattor o sedan ingen som kommer ihåg henne.

2009-10-07 @ 21:23:54
Postat av: Lucy

Hej Jennifer!

Tja.. smaken e som baken..:) jag råkar dock faktiskt gilla Lisa Ekdahl också så jag antar att du inte vill förkovra dig i mitt Spotifyarkiv;)



Kram Lucy

2009-10-07 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0