Idol 2010..?

Japp, så var som sagt gitarren och mikronstativet på plats.. och skapandet av ljuva toner är i full gång:)


..Eller sikte mot Eurovision kanske? :)


Själv blir det inte mycket mer gjort ikväll för min del. Tänkte börja på Linda Skugges "Lindas bästa värsta" som jag köpte på bokmässan i helgen..Läste hennes dagbok för några år sedan och den fångade mig verkligen. Den är säkerligen mer eller mindre fiktiv på sina ställen men underhållningsvärdet blir inte mindre för det. Skugge som person och krönikör kan man ju ha sina åsikter om, och jag tror att de flesta har det också.. Just därför blir hon intressant för mig. Hon ÄR, hon har ÅSIKTER om saker och ting men framförallt KÄNNER hon något. Konsten att känna, beröra eller uppröra bör aldrig underskattas.

♦ Express yourself, don´t repress yourself ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0