It's a rainy day, and the sun won't shine

En bra (och snygg...) gummistövel är ett måste nu när det nalkas höst och vädret kan vara lite oberäkneligt. Fast egentligen gäller ju det inte bara för hösten utan även övriga året också.. Så jag omformulerar mig, det är viktigt att ha en stövel som funkar hela året om:) Tretorn har massor av stövlar att välja mellan (lustigt att jag nämner det va..?:) och själv är det Ballena som gäller för min del i höst. En stabil stövel som sitter bra och som funkar såväl som vid blöta skogspromenader som när man är i city av en eller annan anledning.. detta just för att den är så SNYGG och flexibel. Det känns inte som att det är en gummistövel man har på sig, ser nästan ut som en "vanlig" stövel.. Det fina är att man kan dressa upp den och ner den hur man vill!  En ganska så unik egenskap hos en gummistövel..Ballena funkar både utanpå jeansen, som till leggings och till kjol eller klänning.
We like, eller hur?♥






Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

tack så mkt :) allt bra me dig?

2009-09-30 @ 20:45:53
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

härligt, grattis till den =) tack så mkt söta du :)

2009-09-30 @ 21:21:00
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0