LucyVida enters the room..

Så har man skapat sig en identitet i Bloggsfären.. Frågan är väl om det finns plats för en till? Jag är ganska sen på det, jag vet. Har ju haft tankar på att joina länge, men det har alltid kommit något annat emellan.
Nu är jag iallafall här, och kommer att göra mitt yttersta för att fylla denna blogg med liv och kärlek.
Det bör inte bli alltför svårt..

- Är man tillsammans med universums gulligaste rockstjärna så är man..
- Har man världens bästa vänner så..ja..då har man det:)
- En supertrygg (!) familjekonstellation som i alla lägen stöttar
- Ett jobb för ett varumärke som är guld (och blått...) värt !
- Sist och kanske minst till storleken...men med världens största hjärta: Vinnie -  the Guinea,
min lilla älskling som inspirerar mig dagligen och som ser till att jag aldrig ger upp drömmen
om en framtid som barnboksförfattare. Aldrig..

Nope, det går inte att ta miste på att jag trivs ganska bra med tillvaron just nu. Men nöjd...blir jag aldrig. Blir någon någonsin det? Det finns ett par saker som jag går och väntar på...men jag återkommer till det.

Nu, ska jag bädda ner mig och försöka sova bort den här förkylningen/ inbillade svininfluensan (!?)
så gott det går. Förhoppningsvis kommer Blunderhead hem snart och pysslar om sin lilla sjukling..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0