22 september 2000

Ur "Kära Dagbok":

22 september, 2000

Jag saknar..Gud, vad jag saknar.
Tänker på dig, på oss, förenade.
Känslor. Tankar.
Så lätt faller jag för dig, för lätt.

Undrar vad han gör just nu.
Upplever kärlek?
Kanske det. Han måste ha krossat hur många hjärtan som helst.
Även mitt? Jag vet inte.
Jag visste ju redan då att han skulle dra vidare,
traveller som han är.
Men ändå tänkte jag tanken att kanske..
kanske kan jag få honom att stanna hos mig.
Nä, jag är inte så speciell som jag av hela mitt hjärta önskar att jag var.
Jag vill gråta.
Så kär, jag var så kär.
Han kände något också.
Det måste vara så.
Jag ber för att det var så.

Lucy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0