Balkongen behöver också kärlek

Plusgrader, fågelkvitter och ljusare kvällar ger vårkänslor. Detta är vår nr.2 som jag bor i den här lägenheten och ungefär vid samma tid förra året upptäckte jag friheten och fördelen med att ha balkong. Så många goda frukostar, förmiddagar och kvällar spenderades förra våren och sommaren just på min balkong. Helt plötsligt har man ett extrarum att mysa i. Våren är verkligen på gång nu och idag har jag så smått börjat arrangera för ännu en härlig tid på balkongen. Det saknas fortfarande både konstgräs och nya utemöbler men känns ändå som att de nyplanterade blommorna med alla dess färger har gett nytt liv åt vårt extrarum. Åh vad jag längtar efter första frukosten utomhus..♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0