Dreams will happen..

--if you let them happen they will come to you!

Så var min fredag fulländad. Har just fått bekräftat att jag har biljetter till Lady Gaga i Stockholm i maj!:) Jag har inte landat i den tanken än. Jag har inte fattat att jag ska få se och höra bitterljuva "Speechless" live, skaka loss till "Pokerface" and sing my heart out i "Bad romance". Lady Gaga är inte en artist, hon är ett fenomen och få uppleva henne live känns som största lyckan just nu. Det här är för mycket kärlek att ta in på en och samma gång men det kommer att bli så bra, det är jag övertygad om:)

Ses vi där?



Kommentarer
Postat av: Shiko

Jag tycker att du ska vara med i min tävling. =)

Du har chansen att vinna 500kr i presentkort på H&M+en hemlig present från mig.



Om du tycker att det låter intressant, så kika in min blogg och läs tävlings reglerna!



/ Kraam<3

2010-04-09 @ 10:58:04
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0