Michaela Forni

Att blogga är kul:) Att läsa andras bloggar är både roligt och inspirerande. Det finns dock en blogg som jag fastnat särskilt mycket för på senare tid och som jag klickar in hos dagligen. Jag pratar om Michaela Fornis blogg. Hon är inte bara en kärlekskrank groda precis som jag, hon är väldigt mycket vän med språket. Bokstäverna blir levande när hon leker med dem, vet inte hur Michaela bär sig åt men hennes kärlekstexter är magiska. Så har du en minut över kan jag varmt rekommendera ett besök hos Michaela.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild :)

2010-04-08 @ 19:00:13
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: Lucy

Ja visst är hon underbart söt och duktig!:)



Kram Lucy

2010-04-08 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0