Carl Henrik and the City

Tisdagen avklarad, skönt det. Men det känns som att det kommer att bli en lååång vecka. Nästa vecka händer roligare grejer..ska ju ut på en liten resa med mina tjejer:) Ska bli så skönt att komma till solen och värmen igen nu när hösten redan vill smyga sig på här hemma. I väntan på bättre dagar kan man ju roa sig med att kolla in den här killen som verkar veta lite för mycket om spårvagnar.. Självklart är det inget fel på hobbyn i sig men är inte Carl Henrik lite för dryg och överlägsen för sitt eget bästa? Tagga ner killen, säger jag och skaffa dig en barndom innan det är försent.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lotte

Lyckans dig som ska åka till värmen. Tror du att jag kan få åka med i en väska?Kram

2010-09-01 @ 19:14:58
Postat av: Virginia

Sv: Okej nice ;) Förlåt för lite sent svar ;) Jogga är verkligen as skönt ^^



Idag har jag varit i skolan, precis som du gissade på ;) haha

2010-09-01 @ 19:20:17
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0