Music stations always play the same songs. I'm bored with the concept of right and wrong.

Har en helt underbar och tokrolig helg framför mig! Ikväll satsar Blunder och jag på en mysig middag för två på favvisen Haket. Blir garanterat ett stopp på Hemmakväll efter det. Vad är fredagsmys utan hyrfilm och snask? Inte mycket nä:) I allt detta mys laddar vi batterierna för fullt inför imorgon då vi gör en heldag i Köpenhamn med Tivoli som huvudattraktion!:) Liseberg i juli var super, MEN alltför långa köer gjorde att vi inte hann med så många karuseller. Detta planerar vi att ta igen imorgon, minst sagt. Jag ska hänga i allt som går att slänga i. Flera gånger om! Kommer att bli så najs...jag känner det:)

En fartfylld helg inleds knappast bättre än med ett crazy-favorit-framträdande från tidigt 00-tal. Som jag älskar den här showen. Vi snackar tider då Britney var som bäst (och hetast) och i publiken finner vi Guy Ritchie som stolt reser sig upp för sitt hjärta Madonna. Fab Five är så exalterade över Ms appearance att de DÖR och Justin Timberlake ser allt annat än nöjd ut med vad som skulle komma att bli den omtalade kyssen i tid och evighet. Allt är med andra ord precis i sin ordning.
:)


Kommentarer
Postat av: Virginia

Ååå det framträdandet var grymt! Hade varit coolt och sett det live :)

2010-08-27 @ 21:05:21
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Virginia

Sv: Jaa verkligen;) va gott^^



Vad ska du hitta på idag då? :P

2010-08-28 @ 13:21:28
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0