Soon I grow older but God knows I haven't lived yet

Den senaste veckan har jag varit ganska sparsam, nej rent ut sagt snål, med min kärlek till bloggen som Du märker. Jag kan inte skylla på att jag inte haft tid. Jag har bara gjort annat. Sedan har jag tänkt mycket, som vanligt. Alldeles för mycket kanske? För mycket tanke och för lite action? Något i den stilen vill jag tro. En gnagande oro och känsla av otillräcklighet bär jag just nu omkring på. Den stora begravningen var i tisdags och jag kunde inte fysiskt vara där och stötta min vän. Jag vet att hon var och är omgiven av kärlek och jag vet att hon vet att jag tänker på henne och var där mentalt. Självklart sveper ändå det dåliga samvetet över mig. Jag borde varit där, ord som ekar i mitt huvud hela tiden. Men jag ska gottgöra henne nästa gång vi ses. Kärleken tar aldrig slut.

Ännu en helg knackar på dörren. Alltid lika välkommen. Imorgon blir det nog en öl eller två på The Tivoli. Min kollegas 15-åriga dotter är trummis i ett tjejband och de spelar på Tivoli imorgon. Hur coolt är inte det? Självklart ska jag och Blunder dit och supporta. Längtar ännu mer till lördag när vi ska hänga med våra gullungar, Mr.Strong och Jovigirl. Då är jag lycklig ♥

Kanske vill Du berätta för mig vad du ska göra i helgen?
Hade varit trevligt med lite kommentarer från mina söta läsare..:)

Broder Daniel får avrunda min deppvecka.
Puss

Before tonight's a memory
Let's go out
I am still young


Kommentarer
Postat av: Eva-Lotte

Hallå LucyVida! Här går helgen i jobbet tecken,inte så kul men ett måste.Hoppas ni får en trevlig helg.Kram

2010-08-20 @ 16:44:47
Postat av: Anonym

Sv Eva-Lotte: Halloj! Ja, äntligen kastar jag in handduken och firar helg. Du får ha så skoj du kan på jobbet! Kram

2010-08-20 @ 16:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0