Was looking for a place to hide away

Jag har haft en underbar sommar hittills, verkligen. Men en sommar utan Laleh, live på scen, är inte helt fullkomlig. I Lalehs sällskap får man tillgång till en värld full av kärlek och magi, där enbart nuet räknas. Vem du är och vad du gjort spelar ingen som helst roll, det enda som betyder något är här och nu. I Lalehs värld är alla vinnare och inga drömmar omöjliga. Det fantastiska är att fröken Pourkarim är så trovärdig och övertygande när hon levererar att jag vågar tro på förändring, även i mitt liv. Den flickan kommer med hopp. Hon borde bli kung eller president, ta sin kärlek och musik till högre makter. Då kanske även jag hade kunnat tänka mig att engagera mig politiskt.

Laleh gör världen så mycket vackrare. Saknar hennes skönhet och utstrålning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0