Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö

Helgen svepte förbi snabbare än blixten. Trots att det är tråkigt med måndag och ny arbetsvecka så är det inget dåligt i sig att helgen passerade så fort. Det är ju ett tecken på att vi har haft mycket och roliga saker att göra. Det var en solig och magisk kväll när Kent entrade scenen i fredags. Och som om tiden stått still de senaste 10 åren så var jag (åtminstone mentalt) stundvis tillbaka till mitt tidiga 20-tal. Jag skrålar för fullt och dansar mig fram i takt med Musik non stop, men låter kidsen göra jobbet i nyare material som Ismael och Skisser för sommaren. Det är nya tider nu men det är helt ok. Är faktiskt ganska befriande att upptäcka att det faktiskt finns ett forum där 80- och 90-talisterna kan trivas i samförstånd. Vi talar alla Kents språk därför är vi ett. Ok, nu kanske jag tar i..:) Men en bra kväll blev det, i bästa vänners sällskap. Se gärna bildspelet nedan.

Lördagen blev inte sämre. På kvällen styrde vi upp en alternativ kräftskiva (alternativ just för att alla inte äter kräftor..:) med finaste vännerna igen. Har en massa bra bildbevis på detta i kameran men har inte kommit längre med det, så det får vänta. Avslutade helgen med ett biobesök, Inception. Helt klart sevärd, men jag tror inte att jag greppade allt riktigt. Vad är dröm och vad är verklighet? Kan vara nog så svårt att skilja på, åtminstone i mitt liv. Inte blir det lättare att hålla isär på bioduken, men en intressant film. Tilltalande och luddig.

Nu blir det sushi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0