Whatever makes her happy on a Saturday night

Så bra det blev igår. Så bra. Var inne i Köpenhamn vid lunchtid och var såklart "tvungna" att ta en sväng på Ströget innan Tivoli. Njöt först av pannkakor med Nutella (godaste lunchen på länge..:) och därefter var jag redo för Monki. Självklart gick jag inte tomhänt därifrån den här gången heller, undrar om det någonsin kommer att hända..? Shoppade en klänning, en långärmad tshirt och en långkofta att inleda min höstgarderob med. Allting är så billigt på Monki så gjorde inte ens ont i plånboken, skönt det. Efter Monki blev det Zara och där stod Blunder för shoppingen. Trillade vidare in i ytterligare några butiker men hade egentligen bara Tivoli i huvudet så vi jobbade oss fram till vårt huvudmål ganska fort. Och Tivoli blev lika bra som vi hade förväntat oss. Vi har åkt karuseller, druckit pilsner och ätit candyfloss så det räcker och blir över tills åtminstone nästa sommar..:)

Var hemma alldeles för sent och har slappat bort hela den här söndagen och det känns helt ok. SATC, sushi och en och annan 80-tals klassiker har vi ändå hunnit med och trots att våra ögon är lika stora som tv-apparater nu så ska jag försöka övertala Blunder om att se Juno innan vi laddar om inför ännu en härlig måndag. Kan inte tänka mig ett bättre avslut på en perfekt helg.

Och angående lägenhetsbytet, vi är fortfarande med i matchen..:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0