Christmas is the time of year for being with the one's we love

Mysfaktorn var hög igår på Liseberg. Så stämningsfullt. Och så hittade jag äntligen ett luciatåg med karaktär. Har letat intensivt i över en månad och så satt mina lussevänner så sött och stilla och väntade på mig i en liten tomtebod i Göteborg hela tiden. Är det inte alltid eller iallafall väldigt ofta så? Att när man verkligen, jag menar VERKLIGEN vill ha något så kommer det till en först när man slutat söka så febrilt efter det. När man nästan gett upp tanken. Ibland handlar det bara om att släppa taget. Lättare sagt än gjort kanske..

Ikväll blir det traditionsenlig uppesittarkväll hos mamma med bästa vännerna. Den traditionen håller i sig ända sedan jag bodde hemma och varför sluta nu? Det är bara mysigt. Vi hör ju alla ihop. I år gästspelar även storebror och hans Jennie. Tummen upp för det!:) Jennie kommer kanske att bli extraglad ikväll för jag har ordnat en liten grej till gottebordet som jag inte tror att hon räknat med..:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0