Saker som rör sig i huvudet på en 4-åring

Min kollega Johanna har världens gulligaste kids, Lillo och Elsa. Eftersom jag och Blunder inte är där än så följer vi Johannas fina familjeblogg med kanske ännu större intresse och engagemang. Så himla fina och finurliga ungar (och föräldrar såklart!:) och jag var bara tvungen att stjäla en del av Johannas senaste inlägg där hon lagt upp olika tankar från Lillo. Tänk allt som rör sig i det lilla huvudet. Jag blir helt stum:)

Lillo, 4 år:

- När jag blir lika gammal som dig och får en bebis i magen, då måste jag köpa en ny skinnjacka.
- Jag älskar Elsa. Jag ska gifta mig med henne. Inez säger att jag inte får gifta mig med Elsa men det får jag.
- Är de taskiga nu, är han ledsen nu? Hans hjärta brinner, han sa så. När jag var tre kunde jag inte säga
Oskar Linnros. Men nu kan jag säga Oskar Linnros. 
- Jag lyssnar på dig mamma. Om du är dum så lyssnar jag på dig. Jag lyder dig.


Kika gärna in på Johannas blogg för att läsa hela inlägget. Där finns massa annat
skoj och bus som också är roligt att ta del av!:)
http://blogg.aprillaprill.se/




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för fina ord! Trevlig att ses en liten stund ikväll! Kramar

2010-12-02 @ 21:09:17
URL: http://aprillaprill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0