I will kill her

Nu är det fredagsmys igeeeeeen:)♥ HÄRLIGT. Har haft en lugn och skön dag på jobb, investerade i ett par nya sneakers nu inför våren. Är sjukt nöjd, svarta typ klassisk conversemodell fast ännu bättre märke.. TRETORN såklart, finns inte mycket annat som mina fossingar går runt i nuförtiden:) Ska lägga upp ett foto på de nya dojjorna sen. I väntan på Blunder, som snart kommer hem med sin brand new förlovningsring (var beställd till butiken idag!) ska jag traditionsenligt börja hacka lite grönsaker inför vår stundande tacoskväll. Pratade om att gå ut och äta ikväll för att verkligen fira in att vi är två med ringar nu men det är faktiskt så himla mysigt att bara vara hemma och pyssla om varandra när det är fredag, plus att det väntar ett trevligt restaurangbesök imorgon kväll i Malmö innan schlagerspektaklet drar igång. Så vi sparar middagen ute till imorgon helt enkelt:)

Min underbara kollega Emma la upp denna låt på Facebook igår. Aldrig hört talas om Soko eller "I will kill her" förut, men nu är jag helt fast. Den går på högvarv härhemma nu..älskar hennes hesa röst:) Det är så inspirerande att upptäcka ny musik!! (Kanske gammal för andra, men ny för mig:)

Vad ska Du göra ikväll? Supa? Slappa? Sova? Jobba kanske..? Uh hemska tanke:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0