Finns det en, eller finns det tusen?

Jag känner mig något disträ och splittrad just nu, svårt att samla tankarna och få ner något vettigt i bloggen...men jag gör ett försök:) Ska hem till kära mamsen om en timme och äta gott och titta på G-force:) Kunde inte motstå mina söta marsvinsvänner när jag var på Maxi i lördags och såg att filmen var släppt på dvd. Väl hemma i min egen tvsoffa igen räknar jag med ännu ett hisnande avsnitt av Paradise Hotel. Vem åker ut ikväll? Jackie? Pontus? Luiza? Själv hoppas jag på nervvraket Jackie..börjar bli trött på hennes lipande och pinsamma fyllor nu.

En sak till.
Sänder all min kärlek till mina vänner Jovigirl och Mr.Strong som är i Thailand nu♥
Saknar.

Columbus passar bra en kall januarikväll som denna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0