Vårnytt

Blunder och jag gjorde stan igår. Låter dyrare än vad det blev:) Vi var på jakt efter lite prylar som vi behöver till resan ( 1 vecka och 4 dagar kvar nu!:) Och så passade vi på att dofta på lite parfymer. Har jämfört priserna med Kicks och Åhléns och det är faktiskt några hundralappar billigare att köpa parfym i förbeställningskatalogen så blir nog Beckhams nya till Blunder och Hugo Boss senaste till mig. Fast jag har inte riktigt bestämt mig..Min favorit, Karl Lagerfelds Chloé är slut så egentligen vill jag ha en ny av den..Får se hur spontan jag vågar vara när det väl gäller, om jag vågar testa nytt eller kör på gammalt och tryggt:) Jag tittade även in på Gina Tricot. Skulle jag kanske inte gjort..kom hem med början till en ny vårgarderob.. Gina har ju fått in så himla mycket fint och fräscht nu och så är det så sjukt billigt, det är svårt att låta bli att shoppa när man är där:) Sen kommer jag att kunna använda i princip alla plagg jag köpte redan i Egypten, så behöver inte vänta tills det blir varmare grader härhemma, me like:) Är även nöjd när det kommer till färgvalen på plaggen. Inte ett enda helsvart plagg plockade jag på mig. Duktigt och vågat för att vara mig. Jag som annars går väldigt mycket i svart försöker tänka om lite:)

Här är min nya garderob som gick på en 1000-lapp. Känns helt ok för plånboken:)


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Allt bra idag? :D

2010-01-24 @ 13:41:01
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0