And you're asking me why pain is the only way to happiness, and I promise you, you'll see the sun again

Det här må vara ett I-lands problem deluxe men nog så jobbigt för mig. Jag har jobbat i 2 dagar nu och känner mig mer vilsen, rastlös och uttråkad än någonsin. Efter 3 veckors semester bör man väl komma tillbaka utvilad och med massor av ny kraft och energi? Finns inte på kartan. Jag är trött och inspirationen är död.

När kommer jag att le igen? Le som gör jag på den här bilden. Grekland, drömmer mig tillbaks. Min värld var inte bekymmersfri där men så mycket mer attraktiv att vistas i. Ryck upp dig säger du, det finns de som har det värre. Jag vet det, tro inget annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0