Kiss

Oj oj en sån helkväll vi hade igår! Lätt bästa festen 2010, ska mycket till för att toppa det här:) Och jag mår oförskämt bra idag, går fortfarande och väntar på baksmällan..men den verkar inte vilja infinna sig. Jag klagar inte utan ser istället framemot kvällen som kommer att spenderas i Malmö. Min kära mamma har gått och vunnit biljetter till Kiss konserten ikväll och jag får äran att följa med!:) Det här är riktigt stort för mig, större än vad man kan tro. Jag ska gå in ytterligare på det här lite senare men nu ska jag njuta av min QP & co som sötaste Blunder varit och hämtat på donken. Kan ju inte vara utan bakismaten bara för att jag inte känner mig bakis;)

Sköna söndag...:)


Mina tidiga barndomsår fångas perfekt i den här bilden
Nostalgi..storebror..1980..Närlunda..Shandi



Kommentarer
Postat av: Alex

En av de bästa bilderna som finns.

2010-06-14 @ 14:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0