Mina nya älsklingar

Egentligen är jag inte på jakt efter någon särskild typ av sko just nu. Drunknar nästintill i alla Puma och Tretorn sneakers som jag ständigt samlar på mig genom jobbet, hinner ju aldrig använda allt! I-landsproblem..jag vet. Ett par sandaler hade kanske ändå varit fint, man vet ju aldrig när (om..) sommaren bestämmer sig för att visa sig men tänker ändå vänta med att satsa på det tills vi är i Skiathos. Minns alla fina sandaler som jag såg i butikerna förra sommaren när vi var där och räknar kallt med att utbudet är lika bra även detta år. Är det något som jag ändå tittar lite efter så är det ballerinaskor. Min hjärna försöker tänka praktiskt och säger till mig att det är ett par enfärgade jag borde satsa på, i svart, silver eller guld kanske..som passar till allt. Mitt hjärta är dock inte lika förnuftigt utan föll direkt för dessa älsklingar som givetvis fick följa med mig hem idag. Om man vänder på det så funkar ju dessa blommiga sötsaker å andra sidan perfekt till alla enfärgade kläder jag har:)







Kommentarer
Postat av: Paula

Så söta och dom ser så jäkla bekväma ut också!:)

2010-06-11 @ 00:26:25
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Emma

Riktigt söta! :D

2010-06-12 @ 13:50:12
URL: http://emmabacks.blogg.se/
Postat av: PUSSAUSKOPPI

Oj! Jag älskar dina skor! Så söta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0