Jag har blivit en av dom..

Tur att vi inte såg något filmteam från kanal 5 nu när vi var i Ullared. Jag hade INTE velat bli dokumenterad med min kundvagn fullproppad med grejer farandes runt inne i varuhuset. Jag har nämligen blivit en av dom..en av dom som shoppar på Gekås för att de låga priserna inte går att motstå..en av dom som handlar saker som jag i vanliga fall förmodligen hade valt bort men inte kunde låta bli i Ullared FÖR DET ÄR JU SÅ BILLIGT. Skäms på mig, men det är bara att gratulera chefen Boris. Jäklar vilket shoppingmekka han gör sig rik på däruppe i skogarna!


Här testar jag en jeansjacka till Blunder.  Han godkände den så jag slog till! Den var SJUKT prisvärd..
In action med våra vagnar på höger bild:)


Här njuter vi i solen, nöjda med våra inköp (ingen ångest än iaf..:) och Mamsen
gör sitt yttersta för att dölja sin cigarett i höger hand. Snyggt!:)



Finns en massa butiker runtomkring varuhuset och vi kunde ju inte missa
Scoretts outlet nu när vi hade fått blodad tand efter alla våra fynd på Gekås,men där var
faktiskt mest skräp så vi sparade de sista slantarna.
Och nej, var aldrig inne på Erotik outleten, sparar den till nästa gång.
;)

Kommentarer
Postat av: Fröken C

Hehe vad söta ni är =) Ja då har du blivit en av dom.. men vad kul det måste ha varit =) Jag vill också ta en dag ledigt och åka upp. Kanske lite längre fram. Hoppas allt är bra och att du får en fin dag i Malmö imorgon. Jag kommer att stanna i stan! Kram

2010-03-05 @ 20:39:34
Postat av: Anonym

gekås är nice! :)

2010-03-06 @ 11:31:38
Postat av: Hedda-kompisen

Finfin blogg :)<3 härligt med bra preiser :D! fråga gärna ngt & gärna mke i min bästis blogg...har nämligen en frågestund om henne & hon vet nt om det hahah ^^



Kram!!

2010-03-06 @ 11:52:39
URL: http://laee.blogg.se/
Postat av: jovigirl

Fina bilder på dig och mams :) Jag vet nog att du njuter av Ullareds shopping, du ser ju hur nöjd ut som helst!

2010-03-07 @ 08:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0