Ännu mer Laleh!

Efter att ha turnerat ungefär konstant hela 2009 och fram till februari i år meddelar Laleh att hon tänker fortsätta turnera i sommar och ni förstår ju själva vad det betyder.. att min sommar är räddad:) ♥ Efter denna snöiga vinter spår alla hobbymeterologer att vi ska få en såå fin och rejäl sommar. Well, om regnet mot alla odds (?) forsätter att strila även denna juli så lär det alltså inte bekomma mig ett dugg då jag kommer att ha SOL I SINNE hela sommaren oavsett väderlek. Tack för det Laleh!:)

Äntligen fredag förresten! Ikväll har jag och Blunder gjort hemmalagade hamburgare och nu ska vi  mysa i soffan resten av kvällen..:) ♥


Såhär glad var Laleh när vi såg henne i Lund
några dagar innan jul förra året

(läs mer om det här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0