29 april 2003

Ur "Kära Dagbok":

29 april 2003,

Det har varit slut en månad drygt. När ska jag sluta sakna? Det är svårt för nu minns jag bara det som var bra.
Sjukt nog.
JÄVLA SKIT. ALLA KILLAR ÄR SKIT. JAG TÄNKER INTE FALLA IGEN..Jag litar inte längre. Tilltron är borta.

VÄNTA!

Allt det där om att han var min ghostvoice? Vi var ju menade. Han var ju den jag väntat på..
Den som hjälpte mig ur mitt tragiska liv. Jag trodde naivt på att det var vi för evigt,
in i döden åtminstone..

Jag är så ledsen. Så otroligt ledsen, och jag mår så dåligt över detta. Men det är ingen som ser det,
för jag visar det inte. Det skulle jag aldrig göra. För alla är så trötta på att höra om det nu
och jag förstår det.

Inside I'm screaming though..

Lucy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0