It's truly amazing, that spirit of Christmas

Första advent imorgon och julkänslan är självklart på topp med all snö som kommit. Det är inte en slump att jag redan köpt i princip alla julklappar. Jag kan helt enkelt inte låta bli när snön faller vit och vinterkänslan infinner sig. Julen känns så mycket närmre på något sätt. Jag kan inte heller minnas en vit julskyltning, någonsin. Men imorgon lär det bli verklighet. Shit vad jag ska kröna Fröken C imorgon kväll när vi beger oss ner på stan. Det var fan inte igår:)







Kommentarer
Postat av: Fröken C

JASÅ MINSANN!!! Tur att man gick in här innan då... ska ligga i bakhåll med massor av snöbollar ;) Vänta du bara!!!

2010-11-28 @ 14:06:18
Postat av: Karolina

Älskar också julen och allt som hör julen till! Gillar bröllopsbloggen också:) Kul att följa!

2010-11-29 @ 22:38:04
URL: http://karolinaekstrand.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0