Life is a mystery, everyone must stand alone.

Att sluta rösta på Jay för att en svag sida hos honom har uppdagats är som att vända ryggen till en vän, en son, en dotter eller en förälder som har drogproblem. Jay är fortfarande samma kille och han är fortfarande den ende värdige vinnaren i Idol 2010. Han är den mest lysande rockstjärnan på Sveas stjärnhimmel as we speak och jag skulle aldrig vända honom ryggen, särskilt inte i ett pressat läge som nu. Allting är inte svart eller vitt. Med tanke på alla hårda kommentarer på Aftonbladet, Expressen, Idolsajten etc, etc. blir jag nästan lite rädd. Det blåser kalla vindar i Sverige idag. Jag undrar, var finns empatin?

Life is a mystery, everyone must stand alone
, skrev Madonna 1989. Drygt 20 år senare har vi forfarande inte lärt oss någonting. Illa.



Kommentarer
Postat av: MS CHANNEL BLACK

Sjukt bra skrivet! Jag förstår inte när folk ska lära sig att hålla isär snedsteg och talang? Människor ska kunna begå misstag utan att straffas med "döden". Sickness.

2010-11-21 @ 01:12:34
URL: http://channelblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0