Neeej, dom är redan slut!!!!:(

Ah som jag stör mig. Michaela Forni lanserar sin skokollektion genom att släppa en ny sko varje dag den här veckan och när jag som vanligt kikade in på hennes blogg i måndags blev jag helt KÄR i måndagskängan! Har funderat fram och tillbaka och när jag nu bestämt mig för att gå in och klicka hem den upptäcker jag att den är slut i stl.38 :(
Min vanliga otur. Pissigt värre. Vad har jag lärt mig av detta då? Man ska ALDRIG fundera för länge när det kommer till shopping, det är bara att shoppa loss!! BAH!



Vill ha!:(


Kommentarer
Postat av: Katharina FbC

Hej!

Vet inte om det var du som mailade mig tidigare men jag kan meddela att skorna nu finns att beställa i storlek 38 igen :)

2010-11-22 @ 11:03:45
URL: http://kejtiscorner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0