Sjuk och uttråkad

En sån tråkig och seg förkylning jag har åkt på då. Inte nog med att den förstörde min helg, har även varit hemma från jobb idag. Att kraxa som en kråka och hosta tjockt, grönt (!) slem är nog varken populärt i kundernas öron eller kollegornas ögon. Nu är jag dock så uttråkad och rastlös av att bara sitta inne och spela Zelda så jag kommer att masa mig iväg till jobbet imorgon och försöka göra lite nytta. Känner mig ändå lite bättre idag. Nässprayen har hjälpt och hostan har avtagit ikväll och lämnar nu efter sig en gulare nyans istället.  Och det är dags för en ny dos C-vitamin i form av brustablett, urk! Visst går det åt rätt håll?

Ah, vem försöker jag lura?  Jag känner mig fortfarande ungefär lika risig som Pink ser ut i den här videon.. Men det är en jäkligt bra låt!

Hur mår Du idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0