Från och med Du

Oj oj oj, det är mycket som snurrar i huvudet just nu. Det är bebissnack (?), det är bröllopssnack men framförallt är det RESESNACK som har hög prio på agendan för tillfället. För att överleva den mörka vintern som väntar behöver jag och Blunder något som lyser upp, något att se framemot och igår blev det bestämt. Resan till Lanzarote i januari är nu officiellt BOKAD! Det är obeskrivligt underbart att ha detta framför sig och guld värt att det sker i samband med årets lätt tråkigaste månad. Blir förmodligen sista kärleksresan som vi unnar oss innan bröllopet som också går av stapeln nästa år ♥ Kan knappt vänta tills jag kan kalla mig bli Mrs. Blunderhead, på riktigt. Det är verkligen tack vare kärleken som jag finner energi till det mesta just nu. Vad vore jag utan den? Eller VAR vore jag utan den? Bara tanken ger mig rysningar. Jag är för första gången i mitt liv precis där jag ska vara, där jag hör hemma. Jag önskar att jag får vara här länge, väldigt länge.
Lycka ♥




Ses vi vid poolen i januari..?

Eller kanske vid solnedgången..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0