Julshopping

23 oktober är det idag och nästintill två månader kvar till julafton. Två månader..och idag blev årets första julklapp inhandlad och så även en ny adventsljusstake. Jag är sjukt tidigt ute för att vara mig, men när man hittar rätt grej så finns det ingen anledning att vänta (särskilt inte när lönen just trillat in på kontot..;) Har alltid varit ett stort fan av julklappar, både andras och mina egna. Det där med tålamod har dock aldrig varit en av mina starkare sidor så vi får väl se hur länge jag klarar av att behålla hemligheten om den PERFEKTA juklappen, FÖR MIN BROR.

Blev även lite annan shopping idag. Ett par nya träningsbyxor, en Mickeytröja till Blunder och en Kittytröja till mig. Nu är vi nöjda, glada och lite trötta så blir nog en powernap nu innan middag och bio väntar. Ska se The Social Network ikväll. Än så länge går förresten min vita helg som en dans, har inte rört en droppe alkohol sen förra helgen!

Skål för det säger jag och önskar Dig en trevlig lördagkväll!:)


Jag är glad och Blunder är fin ♥


Adventsljusstake med värmeljus  -  mysig och praktisk på en och samma gång.
No more droppande stearinljus som förstör både stake och bord!
Smaaaart köp och nej, jag får inte betalt för att publicera det här!:)

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

allt bra idag?:)

2010-10-24 @ 21:24:09
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej! är du sugen på en ny jacka? Jag säljer massor av jackor på min bloppis till väldigt låga priser! Kolla in :)! Kram

2010-10-24 @ 22:09:10
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

ja de e ju de som e det värsta med söndagarna att veta att måndagen kommer dagen efter:P

med mig är det bra:)

2010-10-24 @ 22:40:14
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: Alexandra

NU ÄR FINALISTERNA I VECKANS BLOGG UTSEDDA. är du en utav dem? lycka till, flest röster vinner. :) pusseli

2010-10-25 @ 17:04:03
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Lotta

Har du redan tänt adventsljusstaken? du är ute i god tid.Kram på dig,Micke och Vincent

2010-10-30 @ 18:48:43
Postat av: Anonym

Sv Lotta: Jag var ju tvungen att testköra den..:) Ska försöka hålla mig nu till 1:a advent men det blir nog svårt..;) Kram till dig från oss!



Lucy

2010-10-31 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0