Vincent sover som den gris han är

Fredag igen och igen. Ännu en vecka har flugit förbi. Går tiden så fort för att man har roligt eller för att det är mycket på jobbet? Just nu känns det som att det övervägande har med jobbet att göra, men lite roligt har man väl in emellan också, även när det "bara" är vardag. Som exempelvis tjejturan som jag och några kollegor var på i onsdags eller kvällspromenaden som jag och Fröken C tog igår. Det är skönt att rensa huvudet då och då och bara snacka av sig, såväl med kollegor som bästa vänner. Jag har nog ett ganska bra vardagsliv när jag tänker på det, riktigt bra.

Har ännu en underbar mysfredag framför mig. Snart blir det favoriten från La Pizza och den ska avnjutas i kärleksfullt sällskap med mina favviskillar. Killar..? Ja Älsklingen såklart och sötgrisen Vincent:) Har du sett ett sötare marsvin någon gång? Min gullpojke fyllde 4 år i augusti. Time flies, som sagt.


Mitt hjärta sussar sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0