We are family (?)

Har haft en riktigt bra onsdag. Just jobbat mig igenom veckans roligaste träningspass, schysst dag på jobbet, lagom stressigt. Ny VD på jobbet som lyser upp tillvaron. Hans energi smittar av sig, precis vad Tretorn behöver just nu. Har dessutom fått reda på att jag finally får fast tjänst i februari. Det känns tryggt och bra. Tror att jag stannar kvar ett tag till och ser hur allt utvecklar sig. Min magkänsla säger att 2011 kan komma att bjuda på nya möjligheter. Den som lever får se..

Min käre Blunder har förresten skaffat sig en iPhone 4. Såhär lustig kan familjen se ut med hjälp av hans nya leksak. Även jag har fallit för prylens charm. Blir många sena och intensiva nätter just nu tillsammans med Blunder. Är som helt besatt och beroende.. Ja, av att spela Yatzy. Om du nu fick för dig något annat..?:) Galet roligt är det! Sist jag spelade Yatzy i den här utsträckningen var nog omkring 1993 tillsammans med Fröken C. Och tänk, då behövde man papper, penna och miniräknare. Att spela Yatzy via iPhone är så hightech-style. Haha;)


Är inte Per otäckt lik mamman i Psycho..?
Ja, alltså så som man föreställer sig henne om hon vore vid liv.
Mrs. Bates är ju död hela filmen igenom.

Kommentarer
Postat av: Fröken C

Ja shit vad mycket yatzy old style vi har spelat ;)Imorgon e det fest! Ses då, kramar!!

2010-10-15 @ 15:16:26
Postat av: Anonym

var med i veckans blogg!:)



http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/october/v-som-i-veckans-blogg-1.html#comment

2010-10-23 @ 13:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0