Iskallt och menlöst. Plasten gör dig vacker, är du glad?

Jag är så trött på plasten, på allt som är fejk och konstlat. Alltför många kockar och en alltför äcklig soppa kan trötta ut även den mest tålmodige. Drömmer mig tillbaka till verkligheten, där sanden och vattnet är rosa, där olivträden skiftar i grönt och blått, där värmen alltid vinner över kylan, där det finns tid, tystnad och tillfälle att höra mina egna tankar. Det sägs att man inte kan få allt, inte hela tiden kanske. Men jag är glad att jag får ta del av den där verkligheten ibland.




Kommentarer
Postat av: Eva-Lotte

Det ser alldeles underbart ut.Kan tro ni hade en bra resa.Kram

2010-09-22 @ 11:46:29
Postat av: olivia- fotoblogg

Heysan!:) ingen av oss gillar reklam,

men alla vill vi ha fler läsare!

få fler garanterade läsare helt gratis via:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=olivialarssonfoto

2010-09-22 @ 21:13:48
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0