Baby loves to dance in the dark

Härliga helg varför måste du alltid ta slut?
Min lördag var helt perfekt. Kom upp i tid och inledde dagen med ett träningspass. Duschade, shoppade födelsedagspresenter och en alla hjärtansöverraskning. Mötte därefter upp världens bästa Frida för en god lunch på Big Buddha. Frida hade så goda nyheter så vi var tvungna att fira med en dessert också, friterad banan med sirap och glass. Himmelskt gott!:) Kvällen spenderades hos sötaste Pillan som hade födelsedagsfest och tjejmiddag. Det blev sent, alltför många glas vin och en sväng på stan fast jag hade lovat mig själv att inte gå ut igår. Men vad gör man när man har så trevligt och verkligen inte vill att kvällen ska ta slut? Man drar ut på den såklart! Så blev sent, sent, sent. När några av tjejerna bestämde sig för att gå och ta en kebab kom jag på den lysande idén att dra till Harrys istället för att hänga med Håkan. Jag får alltid jättebra idéer framåt småtimmarna när alkoholen jobbar som bäst i min kropp. Lustigt det där. Men var jättekul att träffa Håkan! En Smirnoff Ice och lite gott snack fick avrunda en perfekt kväll.

Idag har Blunder och jag jobbat vidare på inbjudningskorten till bröllopet. Varit och beställt kuvert, köpt stämplar och lite annat smått och gott som vi ska pimpa upp korten med. Nästa vecka skickar vi dem till tryck. Även om det är mycket att tänka på och planera så älskar jag det! Det är kreativt, det är kul och vi väljer ju själv hur långt vi vill gå med alla bitar i processen så därför känner jag mig inte särskilt stressad över någonting. Kanske klänningen då, vill ju att min drömklänning ska sitta som handen i handsken men får vänta några veckor till innan jag får min nyfikenhet stillad. Men det är som sagt roliga grejer.. alltihop:)


Allra bästa Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0