Det är läggdags för skämten. Det är allvar i år. Det här är början på en ny tid.

Så var det januari, igen. Känns alltid som ett fett bakslag när man upplevt december. December, månaden som har allt att bjuda på. En månad som för mig symboliserar värme och kärlek, en röd månad. Och så januari, månaden som har ingenting. Kontrasten blir för stor. Det är väl därför hela januari mest känns som en stor, seg, lång och utdragen baksmälla. Som jag överdriver nu, och så otacksam jag är. I år kommer januari att bli mer än ok. Blunder och jag drar till Lanzarote om mindre än tre veckor. Verkligen ett tidsfördriv att dö för. Efter den här kalla vintern som just nu upplevs som oändlig känns det jättevälkommet med sol, värme och bad. Jag längtar. Vi längtar.

Nyårsafton, sista dagen på ett ganska så turbulent men kärleksfullt år. 2010 var året då det hände för många i min omgivning. Jag säger inte att jag stod still, men jag har ändå drömmar och större förväntningar inför 2011. Jag vill att det ska hända mer. Jag vill utvecklas mer, såväl i mitt privatliv som karriärmässigt. Kanske blir 2011 mitt år. Jag önskar det. Jag vill tro att jag är värd det. Att jag förtjänar det. Att det är min tur nu.


Kommentarer
Postat av: Silly and Billy

pretty!

2011-01-02 @ 20:02:22
URL: http://sillyandbillys.wordpress.com/
Postat av: Lotta

Klart att 2011 blir bättre än 2010 om inte annat står ert bröllop för dörren Kram till er. Lotta

2011-01-02 @ 20:43:47
Postat av: Emmelist

Ja det är hemskt hur folk behandlar djur ibland. Men jag hoppas att hon inte får några "men" utav allt... ska försöka ta så väl hand om henne som jag bara kan. Har lagt upp bilder på henne nu. Så söööt!

2011-01-02 @ 21:57:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0