Uppvärmning

Imorgon smäller det i Laröd! Jag och mina allra närmsta och bästa TJEJER värmer upp inför den kommande bröllopsfesten i september. Vi ska skåla, vi ska skratta, vi ska mingla, vi ska grilla, vi ska dansa, vi ska åka segway. En och annan överraskning finns med på agendan också..

Pia, min goda vän och vapendragare på jobb är morgondagens host och hon är mer än fantastisk. Jag är så tacksam för hennes generositet, initiativ och engagemang inför den här tillställningen att det finns inte. Framförallt är jag glad över att ha Pia så nära som vän. Dagar när min motivation är noll och jobbet bara känns som ett stort tungt cementblock på mina axlar får hon mig ändå att ta mig dit. Frågan är hur jag ska överleva hennes semesterledighet och frånvaro från jobbet de kommande 4 veckorna.. Men det får bli nästa veckas huvudbry.
Imorgon smäller det!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0