If you give me respect, then you'll know what to expect.

Äntligen ser vi ljuset i tunneln för den här veckan. Fredag imorgon, och du är så välkommen min vän. Kaoset i mitt liv verkar inte vilja upphöra för tillfället. Det bara späds på liksom. Men trots all inre oro och huvudbry tänker jag ha en helt underbar lördag i Köpenhamn. Jag tänker ignorera all smärta och bara NJUTA med mamma och tjejerna. Det ska provas klänningar, skor, tiaror och alla möjliga accessoarer! Jag ska hitta min drömklänning på lördag och jag ska känna mig som en prinsessa i den. Så jäkla underbart!

Idag har jag förresten shoppat en ny väska. En ny väska kommer med nytt liv. Jag har redan kasserat min gamla, som jag förresten haft alldeles för länge. I den gamla väskan bar jag runt på en massa skit, onödigt bagage. Nu rensar vi ut och startar om. Min inköpta Don Donna får symbolisera mitt nya liv. Fräsch tanke.

Nu kör jag en ripoff och det bekommer mig inte alls.
Jag heter Louise Bergdahl och jag förtjänar att få vara lycklig.


Kommentarer
Postat av: Micke

Du är bäst Louise. Älskar dig!

2011-03-17 @ 20:24:53
Postat av: Hanna

Hej!
Jag googlade runt efter den här väskan som jag försöker få tag på så kom jag in på din blogg! Undrar om du tänkt att sälja den? :)

/Hanna

2013-09-19 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0