Hur ska man älska någon som har älskat någon förut?

Frossar just nu i Melissa Horns texter. Herregud vilka texter! Magiskt.
Snygg är hon också.

Det är vår
Och varmt
Och fullt med folk på stan
Och jag har köpt nya solglasögon och gömt mig i dom hela dan
Är du kvar?
Där du var
Jag har slutat gå förbi
Det är nog bäst för båda om jag försöker låta bli

Vem, lämnade vem?
Jag är inte över dig än

Jag grät
Och vi kysstes
Fast jag borde ha bett dig å gå
Och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå

Det är ljust snart, jag vet
Men än så känns det kallt
Och gissa vad du glömde, den hänger runt min hals
Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls


Kommentarer
Postat av: Emelie

Melissa Horn är en artist som vägrar släppa mitt hjärta, har lyssnat på samma låtar om och om igen i flera år och kommer förhoppningsvis göra många år framöver!

2011-11-08 @ 11:34:22
URL: http://emelieida.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0