Lugna mig? Jag? Seriöst.

Herregud vilken hets det var med Versacekollektionen då! Bling-bling-ringen lyckades jag till slut klicka hem men klänningen var ju long gone inom sekunden av ett ögonblick. Har dock hittat den på Tradera och är med och krigar för den nu, envis som jag är. Frågan är till vilket pris. Det får vi se:)

Och just det, två veckor har nu blivit minst tre till fem veckor innan jag får mina provsvar, fick jag lära idag. Efter att mer eller mindre ha vaktat posten i dryga två veckor nu tappade jag modet eller rättare sagt tålamodet och kontaktade kliniken på egen hand vilket ledde till detta besked. Jag får minsann lugna mig minst en vecka till fick jag till svar.
Snorkfröken där.
Och jag fortsätter att vänta. Som ett litet ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0